in

“Svi za jednog, jedan za sve”

Odbojkaši Srbije su kasnili već pri poletanju aviona za Minhen sa aerodroma “Nikola Tesla”. Prethodno je avion “Lufthanze” kasnio sa dolaskom iz Minhena za Beograd.

Kratak vremenski period između sletanja na aerodrom u Minhenu i poletanja za Poljsku, uslovio jurnjavu odbojkaša Srbije po aerodromu “Franc Jozef Štraus”.

Preduga pasoška kontrola dodatno je uticala na kašnjenje sedmorice igrača i članova stručnog štaba na tzv. “gejt”, a kad je ostatak tima, koji je uspeo nekako da stigne do aviona, shvatio da pilot neće da sačeka njihove drugove, odbili su da uđu u letelicu.

Usledili su pregovori selektora Igora Kolakovića i kapetana aviona, gospodina Larsa, kome je objašnjeno da krivica nije samo naša, već i njegove kompanije i da bi bilo korektno da se sačeka ostatak tima. Govorio je Kolaković i o jedinstvu ekipe, pokazivao pilotu ka igračima, od kojih niko nije želeo da uđe u avion, objašnjavajući da je to u našoj reprezentaciji sasvim normalna reakcija.

Na kraju je ipak na scenu stupio “Bog i batina”, dobri kapetan Lars, koji je rizikujući ogroman pritisak i kritike ostalih putnika, kojih je kasnije i bilo, naredio povratak osoblja Luftzhanze na “gejt”, a onda i dolazak sedmorice članova odbojkaške reprezentacije Srbije.

Za uspomenu na ovaj događaj, koji je doneo i 40-minutno kašnjenje aviona u polasku za Gdanjsk, Aleksa Brđović, tim menadžer srpskih odbojkaša, poklonio je majicu Srbije kapetanu Larsu, sa kojim se na kraju fotografisao i selektor Kolaković, koji je posebno pohvalio hrabrost i korektnost koju je ovaj iskazao.

Odbojkaši Srbije su još jednom bili jedinstveni u nameri da avion ne kreće bez svih drugova. Bili su odbojkaši Srbije na pisti u Minhenu, kao musketari Aleksandra Dime – “svi za jednog jedan za sve”.